פורסם ב 9/9/2012 ע"י מאמרי מערכת ליגל אינפו

חיסכון באמצעות יעוץ מס מקצועי
למה לך לשלם מיסים הרבה מעבר למה שאתה צריך?
בעזרת יעוץ מס אתה יכול לחסוך לך עד עשרות אלפי שקלים בשנה. יעוץ מס חיוני להצלחתך כעצמאי וגם כשכיר.

מטרתו העקרית של יועץ המס הינה לחזיר כסף ללקוח. יועץ מס טוב ידע היכן אפשר לקצץ, להוריד ולעזור ללקוח לחתוך את הוצאות המיסים שלו משמעותית. כיום, ציבור רחב של ישראלים עובר קורסים בתחום של קורס שוק ההון. מיד לאחר הקורס, מתחיל לבצע מסחר פעיל בשוק המניות. במסחר זה יש רווחים והפסדים ועל יועץ המס לדעת שיש באפשרותו להתקזז, עבור הלקוח שלו, מההפסדים בבורסה, אם היו. חיסכון מתמיד עבור הלקוח זו הדרך היחידה של יועץ מס לגרום לשטף של לקוחות מרוצים.

להלן מספר טיפים שעזרו לכם לך לתת לעצמך סוג של יעוץ מס:



מימון להוצאות מוצרים לעסק- במידה ואתה רוכש מוצרים קבועים לעסק בהלוואות ומשכנאות שהעסק לוקח, המדינה משתתפת    לעיתים בעד 80% מעלות מימון העסקאות. 

הקלות במס לתושבים חוזרים- אם אתה תושב חוזר, חשוב שתדע, מגיעות לך לא מעט הקלות והטפות במס אשר יעלו את כדאיות הישארותך כאן. כמו כך, אם אתה עולה חדש, מגיע לך גם כן הטבה נאה במס.

שים לב, שאיפתך הגדולה בתור עצמאי הינה להיות חברה בעמ. כיום כדאיות המיסים אצל חברות (בע"מ) עלתה משמעותית מבחינת מיסוי.


הגדרת התפקיד של יועץ מס הינה "ייעוץ במס" ולכן, ממש כמו רואה חשבון, יועץ המס בקיא בכל נושא המיסוי של העסק, הוצאות הכנסות, ניהול ספרים ועוד.יעוץ המס כשלעצמו יכול בהחלט לחסוך לך עד עשרות אלפי שקלים בשנה אך חשוב מאוד להיות בקיא במקלטי המס השונים בכדי להצליח. פניה לאנשי מקצוע בתחום זה יכולה להמעיט את עלויות המס משמעותית.

שוקל לאן לפנות בכדי למצוא יעוץ מס טוב ? השאר פרטים עכשיו והתחל דרך חדשה לחיסכון.  אנחנו פה לשרותך.

מחפש עורך דין?
קבל הכוונה אישית

עוד כתבות בנושא

עו"ד פלילי בתל אביב - מקצועיות במרכז העניינים

הכרך הגדול תל אביב גם מלא בעבירות ובהיתקלויות עם החוק שבהם יכולים להיות מעורבים גם אנשים נורמטיביים לחלוטין. המשותף להם יהיה תמיד העובדה שבסופו של דבר לא יוכלו להיחלץ מכך בכוחות עצמם אלא להיעזר בשירותי עו"ד פלילי בתל אביב עצמה. 

מתי נזדקק לשירותיו של עו"ד צבאי?

חיילים רבים בצה"ל עשויים למצוא את עצמם מנהלים תיק פלילי בעבירות חמורות במהלך שירותם - ייצוג על ידי המשפטן הנכון עשוי לייצר הבדל משמעותי.

עורכי דין ומשרדי חקירות

לעיתים קרובות עורכי דין וחוקרים פרטיים נצרכים לעבוד יחדיו. בעיקר במקרים של חקירות ביטוח, וחקירות נזקי גוף, כאשר יש לנסות ולהוכיח שבתובע בתיק את חברת הביטוח לא פצוע כמו שהוא טוען שהוא, לפיכך לא מגיעים לו פיצוים מוגדלים כפי שהוא דורש

מתי נדרשים שירותיו של עו"ד מזונות?

כיצד ניתן לפעול כאשר ההורה המשמורן משתמט מחובותיו? מה יש לקחת בחשבון בסכום המזונות וכיצד עורך דין יכול לסייע בנושא? קראו כאן.

מחפש עורך דין?
קבל ייעוץ אישי