פורסם ב 6/8/2013 ע"י מאמרי מערכת ליגל אינפו

הקריה האקדמית קרית אונו היא מוסד אקדמי ישראלי פרטי, אשר מוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה. במוסד זה נלמדים מסלולים לתואר ראשון ושני. מטרותיה העיקריות של הקריה האקדמית אונו, הן פיתוחן ולימודן של תוכניות אקדמיות יישומיות, אשר יאפשרו לבוגריה להשתלב ישירות בשוק העבודה, וכל זאת תוך שמירת רמה אקדמית איכותית וגבוהה וצוות מרצים מקצועי מן השורה הראשונה. 

המטרה השנייה אותה שמה הקריה האקדמית אונו לנגד עיניה היא הצבת הבעיות החברתיות בישראל בעדיפות ראשונה, תוך חיפוש מתמיד אחר פתרונות לסוגי אוכלוסייה שונים. לאלו, תתאפשר נגישות ללימודים גבוהים בקריה האקדמית והם יוכלו ליטול חלק פעיל, לאחר לימודיהם האקדמיים, בשוק העבודה בישראל.
 

מסלולים מצטיינים

 
בעקבות מטרות אלו שהציבה לפניה הקריה האקדמית אונו, פותחו בה מסלולי לימוד לטובים ולמצטיינים שבקרב הסטודנטים. אלו יוכלו להגיע למיצוי מלא של יכולותיהם, ולהשתלב בלימודים רב תחומיים, ביותר מפקולטה אחת, לפי בחירתם. הקריה האקדמית אונו היא היחידה מבין המוסדות להשכלה גבוהה בישראל, שהכניסה לתוכנית הלימודים שלה, ארבע שעות אקדמיות בנושא מחויבות לקהילה.
 
לא מכבר פתחה הקריה האקדמית אונו פקולטה חדשה למקצועות הבריאות. לימודים אלו הינם בחסות מכבי שירותי בריאות, והם נערכים בשיתוף עם בית החולים שיבא בתל השומר. בפקולטה זו נלמדים הפרעות בתקשורת וכן ריפוי בעיסוק.
 
הקריה האקדמית אונו מעניקה מלגות שניתנות על סמך הישגים אקדמיים והצטיינות, וכן במקרים של רקע סוציו אקונומי מורכב.
 

תואר במשפטים-איך עושים את זה

 
לימודי תואר במשפטים הם לימודים בתחום שבתום הלימודים מוענק לכם התואר משפטן, ורק לאחר מכן, עורך דין. לימודי תואר במשפטים אורכים בין שלוש לארבע שנים, בתלות במוסד האקדמי בו מתקיימים הלימודים. לאחר לימודי תואר במשפטים, נדרשים בוגרי תואר ראשון לעבודת באופן מעשי במשרד עורכי דין, על מנת להתנסות בהתמחות פרקטית, וכן, רק בדרך זו, יוכלו עם תום שנת ההתמחות, לגשת לבחינות לשכת עורכי הדין בישראל. עמידה בבחינות אלו, מעניקה את התואר "עורך דין" לאותם בוגרים, ומסמיכה אותם לעסוק בתחום באופן מקצועי. הבחינה מחולקת למבחן בכתב ולמבחן בעל פה.
לאחרונה העלתה לשכת עורכי הדין את רמת הקושי בבחינות הלשכה, זאת מאחר ומספר עורכי הדין בישראל הוא גבוה משמעותית, יחסית לכלל תושבי המדינה. מטרת החמרת הבחינות נועדה לצמצם את מספר עורכי הדין שיעברו את הבחינה, ובכך להקטין את כמות עורכי הדין בארץ.
 
לימודי תואר במשפטים מתקיימים בכל האוניברסיטאות בישראל, וכן בחלק מן המכללות האקדמיות. הלימודים הינם מורכבים והמסלול הוא תובעני ומאתגר. בתום הלימודים, ובשנת ההתמחות, יכול בוגר הלימודים לבחור את תחום ההתמחות הרצוי לו, תחום בו יעסוק בעתיד, כשיהיה עורך דין. לצד קורסי החובה במהלך לימודי תואר במשפטים, קיימים קורסי בחירה, המאפשרים כבר במהלך הלימודים, לבחור מסלול המעניין במיוחד את הסטודנט, כמו משפט פלילי, ציבורי , אזרחי, בין לאומי או אחר.

מחפש עורך דין?
קבל הכוונה אישית

עוד כתבות בנושא

מתי נזדקק לשירותי עו"ד בעסקת נדל"ן?

עסקאות נדל"ן נעשות באופן יום יומי אך פעמים רבות הן אינן הולכות כמצופה ומביאות איתן קשיים אשר יכולים להיפטר בקלות עם סיוע של עו"ד מיומן.

עורך דין מקרקעין - המשימות המשפטיות

עורך דין מקרקעין נועד לייעץ בעסקאות נדל"ן מורכבות יותר ופחות, ובין היתר, בפרויקטים של תמ"א 38, פינוי בינוי, סכסוכים מול רשויות מקומיות בנושאי היטלי השבחה, הקצאת אחוזי בנייה ועוד.

כיצד ניתן לסייע לבעלי עסקים להימנע ממצבי פשיטת רגל?

מאמר מידע אשר מפרט מהם הגורמים לפשיטת רגל של בעלי עסקים, האם ניתן למנוע הליך זה וכיצד יוכל לסייע עורך דין פשיטת רגל להשגת מטרה זו.

ההבדל בין חקירה לבין חקירה באזהרה

מאמר מידע המסביר את ההבדלים בין חקירה לבין חקירה באזהרה, ואת תפקידו של עורך הדין הפלילי בהליך זה 

מחפש עורך דין?
קבל ייעוץ אישי