פורסם ב 20/6/2012 ע"י

רבים מאיתנו המבקשים לרכוש השכלה אקדמית, מוצאים כי אין הדבר אפשרי כלל ועיקר, בשל חוסר יכולת להקצות זמן ללימודים, המתקיימים במהלך היום.
מסלול לימודי ערב, נוצר על מנת לאפשר לכל המעוניינים לרכוש השכלה אקדמית, מבלי לנטוש את מקום עבודתם, ומכללות רבות מציעות אותו היום, ומאפשרות לרבים הגשמת חלום.
 

לעבודה ולמלאכה (וגם ללימודים)

 
מסלול לימודי ערב לתואר ראשון נועד לאנשים עובדים. הוא מאפשר, מה שבעבר לא ניתן היה לקיים, שילוב של עבודה ביום ולימודים בערב, ולכל אותם אנשים עובדים, נפתח פתח וניתנת ההזדמנות לרכוש את התואר האקדמי המיוחל, מבלי שיצטרכו לערוך שינויים מקיפי לכת באורח חייהם, במיוחד אם מדובר בפרנסה.
 
לימודי ערב לתואר ראשון, מציעים מסלול זהה ללימודי יום, כאשר תוכנית הלימודים היא זהה, סגל המרצים הוא מקצועי ומוביל בתחומו, התרגול, המבחנים והפרקטיקה, כולם מתקיימים באותה המתכונת בדיוק. ישנם אפילו תחומים אשר לא נלמדים כלל במסלולים הרגילים במכללות, ומוצעים רק במסגרת לימודי ערב.
 
המציאות התחרותית בה אנו חיים, מביאה כיום מקומות עבודה רבים לדרוש, כתנאי לקבלת מועמד לעבודה אצלם, תואר אקדמי אחד לפחות, לעתים גם שניים. כיום יש הבנה רבה יותר של הצורך בהשכלה רלוונטית, ולעתים מקום העבודה עצמו מעודד את העובד לפנות למסלול לימודים לתואר ראשון או שני, לעתים במימון החברה, ולעתים על חשבון העובד.
 
סטודנטים רבים שבחרו להקים משפחה טרם הלימודים ולהתחיל לעבוד, או שבן זוג אחד למד בעוד שהשני עבד וכעת תורו של בן הזוג השני ללמוד, הם חלק מקהל היעד של לימודי ערב לתואר ראשון.
 
מכללות רבות מציעות מסלול לימודים המתחשב באורח חייו של הסטודנט, וחלק מהלימודים מוצעים במשך יום לימודים אחד מלא, ימי שישי, או לימודי ערב בלבד. מדרך הטבע, בשל השעות המקוצרות, מסלול לימודי ערב לתואר ראשון הוא לרוב ארוך יותר ממסלול לימודי יום.
 
תנאי הקבלה עבור לימודי ערב לתואר ראשון, זהים לתנאי הקבלה בלימודים רגילים, אולם הם משתנים בי מכללה אחת למשנה. כמו כן, לכל מסלול לימודים תנאי קבלה משלו, בהתאם לתחום שנבחר.
 

מכללת נתניה- לומדים מצוינות

 
המכללה האקדמית נתניה, היא מכללה בה סגל מרצים מן השורה הראשונה, ומסלולי לימודים מגוונים ורבים, בתחומים יוקרתיים ומבוקשים מאד. מכללת נתניה מאופיינת במצוינות אקדמית, תנאי לימוד נוחים, מתחשבים ומקצועיים מאד, והיא מוכרת על ידי המועצה להשכלה גבוהה בישראל.
 
מכללת נתניה מציעה מגוון תחומים של לימודי ערב לתואר ראשון, ביניהם, משפטים, מנהל עסקים, בנקאות ושוק הון, מנהל עסקים וביטוח, מדעי המחשב, הנדסת תוכנה, תקשורת, מדעי ההתנהגות- פסיכולוגיה, מדעי ההתנהגות- ניהול משאבי אנוש ועוד.
 
לימודי תואר ראשון בבנקאות ושוק ההון, וכן ביטוח, הם מסלולים בלעדיים בישראל, אותם מציעה מכללת נתניה.

מחפש עורך דין?
קבל הכוונה אישית

עוד כתבות בנושא

ההבדל בין חקירה לבין חקירה באזהרה

מאמר מידע המסביר את ההבדלים בין חקירה לבין חקירה באזהרה, ואת תפקידו של עורך הדין הפלילי בהליך זה 

מדוע גם העסק שלך נדרש לשירותי עו"ד?

רבים מהעסקים בישראל מעסיקים בריטיינר גם עורך דין לענייני עבודה וזאת כדי שיסייע להם לפתור סוגיות מורכבות בנושאים שונים מול עובדים, לקוחות וכו' - איך עו"ד יכול לסייע גם לעסק שלך? קרא כאן.

דרכי הגירה חוקית לישראל

עבור רבים מהווה ישראל מקום בטוח ומאפשר להגירה חוקית אליה. בראש והראשונה מאפשרת המדינה הגירה חוקית של יהודים אליה אך לא רק. גם למי שאינם יהודים קיימים מסלולים חוקיים המאפשרים הגירה.

מחפש עורך דין?
קבל ייעוץ אישי