פורסם ב 29/7/2012 ע"י מאמרי מערכת

יש מגוון רחב מאד של סיטואציות בחיים, שבגללן אתם תרצו לקחת הלוואות. לעתים מדובר על מאורעות שמחים, ולעתים על מאורעות דחופים. השאלה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא לא איזה הלוואה לקחת, אלא דבר ראשון ממי אתם בכלל רוצים לקחת הלוואות? בעבר, הייתה כידוע אופציה אחת בלבד - הבנקים. כמובן שתמיד הייתה קיימת גם האופציה של השוק האפור, אולם רוב האנשים הנורמטיביים לא פונים לאפיקים הללו. הבנקים עצמם, מתאימים מאד להלוואות גדולות במיוחד, או אם יש לכם הרבה מאד זמן לחכות ולהמתין. בעבר אגב מי שלא היה יכול לקבל הלוואה מהבנק, או מי שהיה קצר בזמן - אכן נאלץ או לוותר על ההלוואה, או לפנות לשוק האפור.
 
היום בישראל יש עוד כמה אופציות נוספות שאפשר לשקול. אפשר לפנות לחברות הביטוח, לחברות האשראי, או לגופי המימון. חברות הביטוח אכן מעניקות היום הלוואות, אך בתמורה יעמידו את קרן הביטוח שלכם כערבות להחזרה, מה גם שההלוואה עצמה נלקחת מקרן הביטוח שלכם. גופי המימון מציעים אמנם הלוואות במגוון מסלולים, אך גם ריביות מופקעות. אז מי נותר? חברות האשראי המוכרות. היתרון בנטילת הלוואות מחברות האשראי הם רבים מספור: יש מגוון של מסלולים לבחור מביניהם, שיעורי ריבית סבירים, ואף אפשרויות למימון של מוצרים שונים - כמו לדוגמה כלי רכב.
 
איך מממנים רכב חדש?
 
יש היום חברות אשראי, שיכולות להציע לכם מסלול ייחודי של מימון רכב חדש לחלוטין, במסלול השונה מההלוואה הרגילה. בעוד שבהלוואה אתם פשוט לווים סכום, ומחזירים אותו לחברת האשראי בתוך מספר חודשים, השיטה של מימון לרכב חדש היא שונה לחלוטין.
 
בשיטה זו, אתם בעצם משלמים בהתחלה את המקדמה על הרכב, אשר לרוב עומדת סביב סכום של 30% משווי הרכב. זה לרוב סכום שאכן רוב האנשים מסוגלים לעמוד בו, גם כאשר מדובר על רכב חדש לחלוטין. כעת, בשלב השני מתבצע בעצם התהליך המרכזי של מימון לרכב החדש. במשך תקופה ארוכה מאד, הנמשכת כשלוש שנים, אתם משלמים עוד 40% משווי הרכב בתשלומים לחברת האשראי שלכם. שימו לב! 40% הם סכום משמעותי, וכאשר הוא מתחלק למשך 36 חודשים, קל לראות איך בכל חודש אתם בעצם מחזירים סכום נמוך במיוחד. הדבר מאפשר לכם לחסוך כסף, ולהתנהל כלכלית בצורה חכמה. לאחר שלוש שנים נותרו עדיין עוד 30% לשלם על הרכב, וכאן מגיע השלב השלישי של מימון לרכב - שבו אתם משלמים את כל היתרה.
 
התשלום הנ"ל אמור להיות נוח במיוחד, שכן במשך שלוש שנים לא הרגשתם בכלל שהוצאתם כסף על הרכב, ויכולתם להתנהל כלכלית ולצבור את יתרת הסכום בצד.
 
זה הזמן ליצור קשר
על כן, בין אם אתם צריכים הלוואות למימון של חופשה או ניתוח, ובין אם אתם פשוט צריכים מימון לרכב חדש שמשך את תשומת לבכם, יש דבר אחד שמומלץ לעשות - ליצור קשר עם חברת האשראי שלכם. בררו כמובן איזה מסלולי הלוואות ומימון מוצעים לכם, על מנת שתדעו שאתם מקבלים הצעות אטרקטיביות.

מחפש עורך דין?
קבל הכוונה אישית

עוד כתבות בנושא

תביעה נגד משרד הביטחון

תביעה נגד משרד הביטחון היא תביעה משפטית לכל דבר. מה חשוב לדעת על תהליך הגשת התביעה? ומה ההשלכות במידה והתביעה תתקבל או תדחה.

עורך דין מייצג בבית משפט אבל מי מייצג בבית דין רבני

שמעתם אולי על טוען רבני... חשבתם מי מייצג אתכם בבית דין רבני? מה ההבדל בינו לבין עורך דין, האם שני התפקידים יכולים ללכת יחד ומי יכול לתפקד כטוען רבני?
 

תביעה נגד חברת גינדי החזקות - התובע קיבל דירה צרה ורוויה בליקויי בנייה

כתב תביעה הוגש לאחרונה לבית המשפט השלום בת"א, נגד חברת הבנייה 'גינדי החזקות' בטענה לרשלנות ולליקויי בניה חמורים שנתגלו בדירה בפרויקט "גרנד גינדי" אותה הקימה החברה בשכונת 'אם המושבות' שבפתח תקווה.

עורכי דין ומשרדי חקירות

לעיתים קרובות עורכי דין וחוקרים פרטיים נצרכים לעבוד יחדיו. בעיקר במקרים של חקירות ביטוח, וחקירות נזקי גוף, כאשר יש לנסות ולהוכיח שבתובע בתיק את חברת הביטוח לא פצוע כמו שהוא טוען שהוא, לפיכך לא מגיעים לו פיצוים מוגדלים כפי שהוא דורש

מחפש עורך דין?
קבל ייעוץ אישי