פורסם ב 27/5/2013 ע"י מאמרי מערכת ליגל אינפו

מדי שנה כמות גדולה של עורכי דין מסיימת את לימודי המשפטים ועוברת בהצלחה את הבחינות. אלו אשר בטוחים כי משרדי עורכי הדין בארץ יחטפו אותם מיד עם סיום לימודיהם ויציעו להם משרה אטרקטיבית של עורכי דין מתחילים, מתבדים מהר מאוד וזאת משום ההבנה כי המצב בארץ אינו קל וזאת משום הכמות הגדולה של עורכי הדין ביחס לכמות המשרות המוצעות. מאמר זה יעזור לעורכי דין להבין כיצד הם יכולים למצוא עבודה.
השמה בתחום עריכת דין- דרושים
בשנים האחרונות קהילת עורכי הדין מתקשה להתמודד עם הכמות הגדולה של עורכי הדין בישראל. נכון לשנת 2013 קיימים בישראל יותר משישים אלף עורכי דין (לא כולם חברים בלשכה של עורכי הדין בישראל) ולא כל עורכי הדין אשר רשומים בלשכה עוסקים במקצוע זה. בין אלו שרשומים בלשכה ועוסקים או מעוניינים לעסוק בתחום עריכת הדין יש תחרותיות גדולה מאוד על כל משרה ופעמים רבות בוגרים אשר מסיימים את הלימודים ועוברים את בחינות לשכת עורכי הדין במדינה מתייאשים ובוחרים עיסוק אחר. הנוסחה להצלחה היא בחירת חברת השמה אשר מומחית בתחום משרות דרושים לעורכי דין מתחילים, כמו למשל קודקס. כאן החברה היא זו שתאמץ את עורך הדין, תנחה אותו ותחשוף בפניו מאגר מידע גדול של משרות.
מאגר מודעות דרושים
בעידן בו רבים מחוברים לאינטרנט מציאת משרת עו"ד ומשרות בתחומים שונים נעשית על ידי חיפוש מודעות דרושים עורכי דין מתחילים ומודעות דרושים עו"ד בעלי ניסיון בלוחות דרושים באינטרנט ובעיתונים. פעמים רבות אותו חברת השמה אינטרנטית היא חברת השמה אשר מעניקה את שירותיה גם בפועל וניתן לפנות אל משרדיה למטרת ראיון קצר, לקבל שם וסיסמה למאגר המשרות ולראות האם קיימת משרה כלשהי אשר רלוונטית לניסיון ולתחום המשפטי בו מעוניינים. היתרונות של חברת השמה הם:
  • מאגר מידע- ברשות חברת ההשמה מאגר מידע גדול של משרות דרושים עו"ד בתחומים שונים וכן משרות הדורשות ידע משפטי. המאגר מתעדכן בתדירות גבוהה וניתן להיכנס אליו עם שם משתמש וסיסמה באמצעות כניסה אל אתר האינטרנט של קודקס או כל חברת השמה אחרת המומחית בתחום השמה בתחום המשפטי.
  • ייעוץ- חברת ההשמה מעמידה לרשות מחפשי העבודה יועצי קריירה אשר מקשיבים לדרישות של מחפשי העבודה, מעדכנים אותם במשרות קיימות, יושבים איתם על אפיון מקדים של משרות עורכי דין מתחילים ועונים על כל שאלותיהם.
  • אתר אינטרנט- ניתן להיכנס אל אתר האינטרנט של חברת ההשמה בכל יום ובכל שעה. לקרוא מאמרים מעניינים בתחום המקצועי, בתחום משרות עורכי דין, לרפרף בסקרי שכר, לבחור משרות מעניינות מהמאגר ולשלוח אליהם קורות חיים, להמליץ על חברים אשר גם סיימו את הלימודים ועברו את בחינת לשכת עורכי הדין ומחפשים גם עבודה ועוד.

מחפש עורך דין?
קבל הכוונה אישית

עוד כתבות בנושא

חוב מזונות בהוצאה לפועל

כיצד ניתן להסדיר חוב מזונות בהוצאה לפועל? מול אילו סנקציות עשויים להתמודד? אילו הסדרים אפשריים קיימים בתחום? על עיכוב הליכים, פריסת חוב והפטר חוב בסיקור המיוחד הבא.

ויזה לעובדים זרים

מעוניינים להוציא ויזה למישהו מחול? הכירו את סוגי האשרות שבאמצעותם אפשר לשהות בארץ ישראל.

ירושה: מונחי יסוד שכדאי להכיר

על מנת לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור עיזבונך, ריכזנו מספר מונחי יסוד מרכזיים שכדאי להכיר בתחום דיני הירושות.

למה כדאי לשכור את שירותיו של עורך דין פשיטת רגל?

עומדים בפני פשיטת רגל ושוקלים לעשות את התהליך לבדכם כדי לחסוך בהוצאות? הנה מה שחשוב שתקראו!

מחפש עורך דין?
קבל ייעוץ אישי