פורסם ב 26/11/2015 ע"י

מקרים של רשלנות רפואית מתרחשים לצערנו בכל בית חולים, קופת חולים, וגם אצל רופאים פרטיים להם אנו משלמים במיטב כספנו. אם נפגעתם כתוצאה מרשלנות רפואית, ממש לא משנה מהי בדיוק הסיבה לכם – אם הרופא היה כבר במשמרת השלישית שלו ברציפות כתוצאה ממחסור ברופאים, אם הצמידו לכם רופא מתלמד במקום רופא מומחה, או אם בדיוק היו עיצומים ולא היתה אחות בנמצא. כאשר אתם מגיעים למוסד רפואי כלשהו, מגיע לכם לקבל את הטיפול המיטבי, ואם לא קיבלתם טיפול שכזה ובמקום זה נגרמו לכם נזקים חמורים, הרי שבהחלט הגיע הזמן להתחיל לחפש עורך דין רשלנות רפואית המתמחה בתחום ואשר יוכל לסייע לך משפטית בהליכים המתבקשים.

מהו עו"ד רשלנות רפואית?


עו"ד רשלנות רפואית הוא הכתובת עבור כל מי שסובל מפגיעה כתוצאה מרשלנות רפואית. תפקידו של עורך הדין הוא לייצג אתכם בתביעה מול הגורם הרפואי שנושא באחריות לפגיעה ממנה אתם סובלים. כמובן שבשלב הראשון ינסה עורך הדין שמייצג אתכם להגיע לפשרה מול הגורם הרפואי, ובחלק מן המקרים אכן הסאגה נגמרת בשלב זה, אתם זוכים לפיצוי המגיע לכם ונחסך מכם הטרטור של בתי משפט, הקושי הנפשי ולפעמים הפיזי שכרוך בתביעת רשלנות רפואית.

איך מחפשים עו"ד רשלנות רפואית?


למצוא עורך דין רשלנות רפואית זה לא בהכרח עניין כל כך מסובך. כל מה שצריך לעשות הוא להקליד במנוע החיפוש עורך דין רשלנות רפואית בלידה, עורך דין רשלנות רפואית בהריון, עורך דין רשלנות רפואית בניתוח וכן הלאה, ותחשפו לאלפי שמות של עורכי דין ומשרדי עורכי דין שעוסקים בתחום.
מה שיותר מורכב לכאורה בתהליך הוא למצוא את העורך דין המתאים, עורך דין מקצועי, שמתמחה בתחום כבר שנים רבות ויכול להבטיח לכם את מירב הסיכויים לזכות בתביעה.
כמובן שאם עורך הדין שבחרתם מבטיח לכם הצלחה מובטחת של 100%, כדאי לכם לבחור עו"ד אחר, משום שההצלחה לעולם אינה מובטחת, גם אם אתם יודעים בוודאות שנגרם לכם נזק ישיר כתוצאה מרשלנות רפואית.

הגדלת הסיכויים בתביעה

העורך הדין הנבחר חייב להיות איש מקצוע שמתמחה אך ורק בתחום של רשלנות רפואית, ולא במגוון תחומים כלליים. אחרי הכל, מדובר בתביעות 'כבדות' ורציניות שאורכות שנים, והסכומים שנפסקים בהם עשויים להגיע לכדי מיליוני שקלים. אז כאשר אתם מחפשים עו"ד לצורך תביעת רשלנות רפואית, חשוב מאד לבחור בעורך הדין המקצועי והרציני ביותר שתוכלו למצוא, ובכך להגדיל משמעותית את הסיכויים שלכם לזכות בתביעה בהמשך.

מחפש עורך דין?
קבל הכוונה אישית

עוד כתבות בנושא

סיוע בחשש לרשלנות רפואית

בשני העשורים האחרונים ישנה עלייה מתמדת מדי שנה במספר התביעות כנגד רשלנות רפואיות. מחקר שנערך גילה שסכומי כלל התביעות חצו מזמן את סכום 200 מיליון שקל וההנחה היא שגם המספרים הנוכחיים הם זמניים ומהר מאוד נעבור גם אותם במיליוני שקלים נוספים.

רשלנות רפואית בטיפולי פוריות

במאמר זה נבחן אימתי כשלים שונים סביב טיפולי פוריות כדומה מהווים עילה לתביעת רשלנות רפואית.

רשלנות רפואית - טעות באבחון ו/או אבחון לקוי?

סיקור מיוחד בנושא ההשלכות המשפטיות השונות במקרה של תביעת רשלנות רפואית בגין אבחון לקוי - על מבחן הרופא, הקשר הסיבתי ושאר הגורמים הרלוונטיים במאמר זה.

דע את זכויותיך - חוק זכויות החולה

רבים מאיתנו אינם מודעים לזכויותיהם טרם מתן הטיפול הרפואי, במהלכו ואף לאחריו. לאור חשיבותו של חוק זכויות החולה ולאור המשמעויות שיש לו ולהשלכותיו על תביעות בגין רשלנות רפואית בכל תחום רפואי שהוא, מובא חוק זה בפניכם על מנת ליתן מושג ולו הקל.

מחפש עורך דין?
קבל ייעוץ אישי