פורסם ב 29/10/2019 ע"י מאמרי מערכת ליגל אינפו
מעבר דירה יכול להיות משימה מפרכת, על אחת כמה וכמה אם אתם לא עוברים ישירות לבית החדש ונזקקים לאחסון זמני של תכולת הבית בתקופת המעבר בין הדירות.
אז איפה מתחילים כשצריך לאחסן את תכולת הבית? הצעד הראשון הוא למיין את כל החפצים שאמורים להיכנס למחסן. לברור את החפצים שיהיו בשימוש בתקופת המעבר, ולמיין – אילו פריטים אמורים להישמר ולעבור לבית החדש, ואילו פריטים אפשר למכור, לתרום או לזרוק.
אחרי שברור לכם:
זה הזמן לבדוק מה בדיוק כולל החוזה ביניכם לבין חברת האחסון, חוזה שיבטיח לכם התנהלות חוקית תקינה ביניכם לבין החברה.
על מה אתם חותמים?
כשאתם עומדים לסגור על שירותי מחסנים להשכרה תתבקשו לחתום על חוזה. למרות שמדובר בהסכם פשוט, חשוב שתבינו על מה אתם חותמים ומהם המושגים והתנאים שאתם לוקחים על עצמכם לאורך תקופת ההשכרה של יחידת האחסון.
עלות עמלות ושעות עבודה, עלות אימות חתימה, אימות תצהיר, ייפוי כוח נוטריוני, עלות העדה של מסמך סחיר, עלות הסכמי ממון, אישור נכונות מסמך מתורגם, אישור שאדם נמצא בחיים - כל מה שרציתם לדעת על מחירי שירותיו של נוטריון מוסמך.
סיקור מיוחד בנושא הוצאת אזרחות ודרכון ספרדיים - על היתרונות וההזדמנויות הקיימות לבעלי אזרחות ספרדית, ההליך המורכב מול השגרירות וכן האפשרות למתן סיוע בנושא מגורמים מקצועיים בתחום.