פורסם ב 8/12/2010 ע"י עורכת דין כרמית תירם

מי שנתפס נוהג ברכב כאשר רישיונו נפסל אם בשל פסילה על ידי בית המשפט או על ידי משרד הרישוי דינו מאסר בפועל.

תמצית העובדות:
הנאשם הועמד לדין ובין השאר נגזר דינו לפסילה של 3 חודשים. עם מתן פסק הדין הפקיד הנאשם את רישיונו בבית המשפט.  במהלך תקופת הפסילה נהג הנאשם ברכב, ביצע עבירת תנועה ונתפס על ידי שוטר.

תמצית כתב האישום:
הנאשם הואשם בעבירה של
נהיגה בזמן פסילה, נהיגה ללא רישיון תקף ושימוש ברכב ללא פוליסת ביטוח תקפה.  בגין אישומים אלה ביקשה התביעה תחילה להטיל על הנאשם מאסר בפועל.  לאחר עיון בתיק והכרת נסיבותיו האישיות של הנאשם הגיע הח"מ עם התביעות להסדר במסגרתו סוכם בין השאר כי הנאשם לא ישלח לריצוי מאסר בפועל.  בית המשפט קבל את ההסדר וגזר את דינו של הנאשם למאסר על תנאי, פסילה בפועל לתקופה של 11 חודשים, פסילה על תנאי וקנס בסך 500 ש"ח. 

האמור לעיל מהווה מאמר כללי ואין לראות בו ייעוץ משפטי מכל סוג. לייעוץ פרטני בנושאי דיני תעבורה, תאונות דרכים, פלילים יש לפנות ל: משרד עורכי דין - כרמית תירם

מחפש עורך דין?
קבל הכוונה אישית

עוד כתבות בנושא

מתי וכיצד עו"ד תעבורה יכול לסייע לנו?

על השירותים המשפטיים השונים אשר מציעים עורכי הדין לענייני תעבורה בימנו וכיצד הם יכולים לסייע לנו משפטית במקרים של עבירות תנועה כאלו ואחרות.

דוחות תעבורה

שוטר עוצר אותך ונותן לך מספר דוחות בגלל אותו אירוע אך כל דוח בגלל עבירה אחרת, מה ניתן לעשות? 

נהג חדש

דברים שעל כל נהג חדש לדעת, על מנת שלא לאבד את רישיון הנהיגה לאחר שהשקיע כסף וזמן כדי לקבלו.

העמדה לדין בגין נהיגה בשכרות, על מה כל הרעש?!

העמדה לדין בגין נהיגה בשכרות הפכה זה מכבר לדבר שכיח. נהגים רבים מוצאים עצמם נעצרים ל"בדיקה שגרתית" ונדרשים להיבדק בדיקת שכרות במכשיר ה"ינשוף", כפי שהוא מכונה בארץ או בשמו המקצועי "אלכוטסט". רבים מהנהגים סבורים שמרגע שנבדקו במכשיר ונמצאו שכורים אין להם מה לעשות מלבד להגיע לבית המשפט ולקבל עליהם את הדין - והדין כיום קובע עונש חמור של פסילת רישיון הנהיגה לשנתיים. אלא, שלא כך הם פני הדברים!

מחפש עורך דין?
קבל ייעוץ אישי